×

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 554

• O româncă a cheltuit 12.000 lei pentru o geantă Celine


Potrivit SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare,  în această ediție a campaniei de Black Friday, produsele vedetă au fost parfumurile, acestea reprezentând circa 60% din totalul articolelor achiziționate online și offline în perioada 18-20 noiembrie.

„Categoria de parfumuri a generat, într-adevăr, cel mai mare număr de achiziții, branduri precum YSL, Lancome, Tom Ford si Guerlain fiind în topul preferințelor româncelor. Însă, produsul care s-a detașat semnificativ în ceea ce privește numărul de solicitări online a fost parfumul Black Opium produs de către Yves Saint Laurent, care a beneficiat de o reducere de 30%”, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Potrivit afirmațiilor sale, 40% din totalul comenzilor online au fost generate de femei care, pe lângă parfumuri, și-au manifestat interesul și pentru genți, ceasuri, produse cosmetice și ochelari de soare. Astfel, cele mai atente la ofertele de Black Friday au fost doamnele din București, Cluj-Napoca și Timișoara. De altfel, cele mai multe produse s-au vândut prin intermediul shop-ului virtual – 65% din total, restul reprezentând cumpărături realizate în magazinele fizice ale companiei.

În topul celor mai dorite branduri s-au aflat nume precum Yves Saint Laurent, Michael Kors, Lancome, Celine și Gucci, în timp ce valoarea medie a coșului de cumpărărturi a fost de cca. 300 lei.  Pe de altă parte, în magazinele fizice, valoarea medie a bonului de cumpărături a fost de 270 lei. De asemenea, reprezentanta companiei menționează că cea mai mare comandă realizată online de Black Friday a depășit suma de 12.000 lei și a constat într-o geantă Celine, care a beneficiat de o reducere de 3.600 lei.

În ceea ce privește modalitatea de plată, pentru 78% dintre acestea s-a optat pentru plată ramburs, în timp ce 22% dintre comenzi au fost achitate online cu cardul fie integral, fie în rate.

Pentru ediția online din acest an a Black Friday, întregul stoc de produse pregătit de SOLE a fost redus cu până la 60% și a atras cu 300% mai mulți utilizatori unici față de media zilnică.

###
Despre  SOLE
Sole comercializează o gamă largă de parfumuri, cosmetice, genţi, ochelari, gadgeturi și accesorii tech de lux. Printre brandurile prezente în magazinele Sole se numără Bvlgari, Dolce&Gabbana, Lalique, Jean Paul Gaultier, Calvin Klein, Guess, Kenzo, Moschino, Karl Lagerfeld, Gucci, Hugo Boss, Marc Jacobs, Givenchy, Guerlain, Burrbery, Cacharel, Carolina Herrera, Cartier, Thierry Mugler, Paco Rabanne, Ray Ban, Ralph Lauren, Juicy Couture, Armani, Prada, Escada, Roberto Cavalli, Clinique, dar și branduri exclusiviste precum Creed, Tom Ford, Costume National sau Bond No. 9.

Produsele pot fi achiziționate atât prin intermediul magazinului online, cât și direct în magazinele din București, Cluj-Napoca și Baia Mare.



Recomandari din Ghid de Shopping

Noutati in Shopping

Publicitate

Noua stagiune Teatrul Elisabeta

Beauty Focus Oradea, editia 2 - 28 - 29 Octombrie 2017

Love Yard Sale - 4 Noiembrie 2017

Competitia de blogging creativ SuperBlog, la a 15-a editie - Inscrie-te si tu!

Diamond by Adesgo

Magazinele noastre preferate

amafashion

Shop Andreea Raicu

Answear

Astratex

Chic-Diva

dEpurtat

DyFashion

ehainele

Fashion-24

FashionAgenda

HaineDelight

HaineDeVis

Iarena

InPuff

Modlet

StarShinerS

StoreFashion

WildFashion

Zappatos

Zenda

Zonia

zoot