Ce sa mananci pentru a preveni cancerul la san

 

 

Adevarul este ca suntem departe de a fi protejate de cancerul mamar. Dar in acest moment putem privi asupra imbunatatirii obiceiurilor alimentare incluzand sau evitand anumite alimente in dieta noastra. Raportul Institutului American asupra cancerului, a subliniat ce alimente scad riscul aparitiei cancerului la san si care alimente determina cresterea aparitiei cancerului la san. Iata cateva concluzii ale acestui institut:
Ce sa mananci pentru a preveni cancerul la san

1. Mananca cat mai multe fructe. Ele contin antioxidanti, fibre, fitochimicale.

2. Mananca cat mai multe legume. Ele contin antioxidanti, fibre, fitochimicale.

3. Mananca  cat mai multe fibre mai ales din cereale integrale.

Fitochimicalele ce se gasesc in cereale integrale reduc riscul cancerului la colon si san dupa studiile facute la animale.

4. Mancati grasimi in mod moderat. Cercetatorii inca se mai gandesc ce cantitate de grasime si ce tip de grasime din mancare ridica riscul cancerului.  Rezultate in urma studiilor la animale au sugerat  posibilitatea ca tipul de grasime poate incuraja sau nu aparitia tumorilor la san.

5. Schimbati grasimile mononesaturate. Cercetarile au aratat ca uleiurile mononesaturate, cum ar fi uleiurile sau uleiul de canola, nu au efecte cancerigene.

6. Beti cat mai putin alcool sau chiar deloc. Cel putin 50 de studii au aratat ca alcoolul joaca un rol mare in riscul aparitiei cancerului la san.

7. Subliniaza necesitatea varierii mancarurilor. A manca mancare variata va determina nutrienti diferiti si fitochimicale.

8. Incearca sa nu castigi in greutate. Un studiu realizat la Universitatea Harvard arata ca femeile care castiga 44 sau 55 kilograme dupa varsta de 18 ani au riscul crescut in dezvoltarea cancerului mamar dupa menopauza, comparativ cu femeile care au castigat doar cateva kilograme.

9. Incearca sa faci efort fizic cel putin 4 ore pe saptamana, chiar daca asta inseamna doar plimbat. Unele studii au aratat ca exista risc scazut de a dezvolta cancer mamar printre femeile care exerseaza in mod regulat exercitii fizice sau cele care au fost sportive in adolescenta.

 

Sursa: MuJeR.ro - autor: Teo

Foto: genglob.com

 




Daca ti-a placut articolul, urmareste MuJeR.ro pe FACEBOOK!










Adaugă comentariu

Campurile marcate cu asterisc (*) sunt obligatorii


Codul de securitate
Actualizează

Dezvoltare personala

CONCURSURI

Publicitate

SHOPPING TIME!

Cum sa inveti o limba straina studiind 15 minute pe zi?

Cum sa inveti o limba straina studiind 15 minute pe zi?

Este posibil sa inveti o limba straina acasa? Astazi invatarea unei limbi straine la distanta este nu doar o metoda usoara si comoda de studiu, ci si eficienta – asa considera absolventii cursurilor Institutului Eurocor.  

Publicitate

Padurea Copiilor
Alianta pentru Lupta Impotriva Alcoolismului si Toxicomaniilor
Vrei sa primesti pe email noutatile de la MuJeR?
Follow Me on Pinterest
MuJeR | Pentru webmasteri | Contact

Copyright © 2009 - 2012 MuJeR.ro - YMedia