În realitate, succesul este destinat acelora care sunt cu picioarele pe pământ, dar în aceeaşi realitate acest lucru sună destul de plictisitor.
Să bată tobele, s-au lansat noile ȋncălţări slip-on Imaginee concepute de Diesel, ca o invitaţie deschisă pentru toată lumea de a lua mai puţin în serios realitatea şi de a lupta cu plictiseala ȋn cazul “acţiunii conform aşteptărilor”; iar această bătălie să se ducă folosind cea mai puternică armă pe care o deţinem: imaginaţia.
Mesajul campaniei te invită să îţi depăşeşti graniţele imaginaţiei şi să descoperi partea amuzantă a realităţii care ne înconjoară, o abordare mai bună decât cea pragmatică şi serioasă asupra tuturor aspectelor vieţii.
Într-o campanie digitală creată în parteneriat cu francezii de la Paul & Martin şi regizoarea italiană Elena Petitti di Roreto, DIESEL vrea să îi inspire pe tineri să celebreze fiecare moment al zilei prin materiale vizuale pline de imaginaţie şi culoare.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat împreună cu agenţia de creaţie Publicis Italia.
Imaginee fac parte din colecţia de încălţăminte Diesel primavară-vară 2018, un model de ȋncălţări slip-on disponibil în mai multe variante unisex - variind de la culori uni, la animal print şi print camuflaj. Indiferent de culoare, modelele prezintă un imprimeu-şiret şi distinctivul 5th pocket Diesel în lateral, în timp ce talpa exterioară este decorată cu mesajul ironic în limba italiană: “questa è la scarpa n°200. Lavare questa scarpa a 1000 gradi”, înconjurat de emoji, simboluri cu specificaţii de spălare şi de copy-ul “design by Diesel”.
Aspectul tineresc realizat prin combinaţia dintre culorile aprinse şi mesajele ironice transformă Imaginee ȋn încălţămintea perfectă pentru acest sezon pentru clienţii tineri.
Imaginee. Better than realitee.
Despre Diesel
Diesel este un brand de lifestyle inovator internațional, care produce o gamă extinsă de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. De la crearea sa în 1978, Diesel a evoluat de la a fi un deschizător de drumuri în industria denim, la un brand premium casual wear, devenind o alternativă reală a variantelor luxury existente pe piață. În ciuda evoluției, filosofia Diesel rămâne aceeași: un brand care militează pentru pasiune, individualitate și exprimarea de sine.
CREDITE:
Agenţie: Publicis Italia
Production Company: Withstand
Regizor: Elena Petitti di Roreto
Fotografii & post producţie: Paul&Martin