Începând din toamna lui 2017, renumitul duo muzician/producător The Chainsmokers va apărea ca ambasador global pentru ‘Tommy Hilfiger’ menswear.


Tommy Hilfiger, deținut de PVH Corp. [NYSE: PVH], îi anunță pe Alex Pall și Andrew (Drew) Taggart – una dintre cele mai apreciate trupe pop la nivel global, The Chainsmokers – ca ambasadori globali pentru Tommy Hilfiger menswear, incluzând Hilfiger Edition, Tommy Hilfiger Tailored și Tommy Hilfiger sportswear, începînd cu toamna lui 2017.

Trupa câștigătoare a Premiului Grammy aduce o reinterpretare modernă și tinerească moștenirii de peste treizeci de ani a brandului.

"The Chainsmokers sunt în centrul culturii pop moderne și muzica lor rezonează cu un public global," a declarat Tommy Hilfiger. "Admir felul în care și-au construit o nișă nouă în care fuzionează stilurile indie, pop, dance și hip-hop. Alex și Drew sunt definiția perfectă pentru Tommy Guy al zilelor noastre – ei remarcându-se în lumea muzicală prin talentul, optimismul, sound-ul unic și stilul cool fără efort. Suntem extrem de încântați să lucrăm cu ei în domeniul modei."

"Pionieratul lui Tommy în fuziunea dintre modă și muzică este parte a moștenirii colecțiilor pentru bărbați," spune Daniel Grieder, CEO, Tommy Hilfiger Global and PVH Europe. "Parteneriatul nostru cu The Chainsmokers reflectă angajamentul companiei de a aduce noua generație de consumatori Tommy Hilfiger aproape de business-ul nostru cu ajutorul colecțiilor de modă incitante, experiențelor de cumpărare curatoriate și confortului dat de comerțul digital. Colecțiile pentru bărbați rămân o zonă cheie de focus pe măsură ce ne așteptăm să descătușăm potențialul brandului Tommy Hilfiger în toate regiunile din lume."

Formată în 2012, The Chainsmokers a vândut peste 10 milioane de single-uri și este actualmente al treilea cel mai accesat online artist din lume. În 2017, trupa a câștigat Premiul Grammy pentru Best Dance Recording cu piesa "Don't Let Me Down," în colaborare cu Daya, iar single-ul lor "Closer", în colaborare cu Halsey, a fost recunoscut drept Colaborarea Anului la Premiile Billboard Music. A fost de asemenea primul videoclip cu versuri din istorie care a depășit 1 miliard de vizualizări pe YouTube.

"La fel ca Tommy Hilfiger, am crezut întotdeauna în celebrarea individualității și în spargerea tuturor convențiilor," au declarat membrii The Chainsmokers.

"Tommy a deschis calea colaborărilor dintre fashion și muzică și suntem fericiți să colaborăm cu un brand care împărtășește viziunea noastră artistică și pasiunea de a crea experiențe memorabile pentru fani."

Campania a fost fotografiată de Lachlan Bailey în San Francisco, iar teaser-ele video exclusive vor avea coloana sonoră mixată special de The Chainsmokers. Debutând la nivel global în toamna lui 2017, campania integrată include print, online, panouri exterioare și este susținută de activări unice pentru consumatori, evenimente memorabile care continuă să prezinte perspectiva unică a brand-ului despre cultura pop, în întreaga lume. Campania Tommy Hilfiger Menswear se va desfășura în paralel cu cea dezvoltată pentru colecțiile dedicate femeilor, a căror imagine este Gigi Hadid, ambasador global și supermodel American.

Colecția pentru bărbați, toamnă 2017, Tommy Hilfiger sărbătorește anii '90 cu o reinterpretare fresh a tradiției, întrupând atitudinea rebelă care a caracterizat deceniul. Colecțiile Tommy Hilfiger pentru bărbați sunt disponibile în magazinele Tommy Hilfiger din întreaga lume și prin intermediul partenerilor selecționați.

Hilfiger are o îndelungă afinitate pentru muzică, care a rămas a sursă nesfârșită de inspirație de-a lungul întregii sale cariere și s-a dezvoltat într-o legătură strânsă dintre brand și industria muzicală. În anii '90, Hilfiger a fost unul dintre primii designeri care au combinat moda cu celebritățile muzicale, el fiind printre primii care ua îmbrăcat tineri artiști ca Aaliyah, Mark Ronson și Usher; sponsorizând turnee pentru Britney Spears și Lenny Kravitz; și distribuind muzicieni ca David Bowie și Beyoncé în campaniile sale publicitare. Tommy Hilfiger a fost sponsorul mult aclamatului turneu "No Security" din 1999 al lui Rolling Stones. De atunci, Tommy Hilfiger a continuat să lucreze cu muzicieni legendari precum Wyclef Jean, John Legend și Alicia Keys, printre alții.



procosmetic.ro

Recomandari din Ghid de Shopping