Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

• Cele 4 produse din noua gamă au la bază ulei de cocos BIO, ingredient recunoscut pentru efectul său hidratant și fotoprotector


• Cum se aleg corect produsele de plajă

Pentru persoanele care vor să se bucure vara aceasta de toate beneficiile soarelui, evitând, totodată, într-un mod sănătos pericolele expunerii la soare, Cosmetic Plant lansează noua gamă Cocos, ce cuprinde 4 emulsii și uleiuri de plajă cu factor de protecție între 6 și 50.

Potrivit companiei, secretul noii game se regăsește în ingredientul principal – uleiul de cocos BIO, cât şi în faptul că nu conţine parabeni. Obținut prin presarea la rece a fructului de cocos, uleiul de cocos BIO oferă un efect hidratant și fotoprotector, fiind astfel ingredientul ideal pentru produsele destinate protecției solare. În plus, asemenea uleiului de măsline, uleiul de cocos are un factor de protecție de 7 - 8, reușind să blocheze în mod natural aproximativ 20% din radiațiile UV.

Fără parabeni, bogate în ulei de cocos BIO, ulei de măsline BIO, vitamina E și îmbogățite cu filtre organice cu spectru UVA / UVB, uleiurile și emulsiile pentru plajă din gama COCOS se adresează tuturor celor care își doresc să se bucure de soare, protejându-şi pielea într-un mod sănătos.

„Unul dintre cele mai importante aspecte ale noilor produse este faptul că protejează eficient pielea împotriva radiațiilor ultraviolete ce pot cauza arsuri și îmbătrânirea prematură a pielii și au o formulă ușoară, care se absoarbe rapid în piele, lăsând-o plăcută la atingere”, a afirmat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Uleiurile și emulsiile pentru plajă din gama COCOS sunt ambalate în flacoane cu pompiță, ușurând astfel utilizarea lor. În plus, cele două emulsii de plajă oferă un factor de protecție de 30, respectiv 50, în timp ce uleiurile de plajă au un factor de protecție de 6 și 15, acoperind astfel nevoile persoanelor cu diverse tipuri de piele.

Cum se aleg corect produsele de plajă

„În ultimii ani, am observat o creștere treptată a conștientizării riscurilor la care ne expunem pe perioada verii. Astfel, pericolul cancerului de piele și cel al îmbătrânirii premature a acesteia sunt printre cele mai întemeiate motive pe baza cărora româncele își aleg produsele pentru protecție solară”, a menționat reprezentanta companiei.

Astfel, afirmă aceasta, emulsiile pentru protecție solară cu factori tot mai mari de protecție (30-50) sunt printre cele mai căutate produse. Potrivit Cosmetic Plant, primul criteriu în selectarea produsului potrivit îl reprezintă tipul de piele, fapt care determină și factorul de protecție necesar.

Nu în ultimul rând, tipul ambalajului este un alt criteriu de selecție a produsului potrivit. Având în vedere un aspect practic, cât și unul igienic, recomandarea companiei vizează optarea pentru flacoanele cu pompiță, acestea fiind și mult mai ușor de utilizat.

Despre Cosmetic Plant

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 4 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În 2015, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, în 2014 şi 2015, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedium, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Republica Moldova, Ungaria, Iordania, Liban, Grecia, Austria, Portugalia, Marea Britanie și Germania.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro

 

 



reverse.ro/

Recomandari din Ghid de Shopping