MODEXPO - 26-29 Septembrie 2019 ROMEXPO

Perioada 1880-1940 a fost epoca de aur a bărbierilor.

Barber shopul era locul preferat al bărbaților, unde aceștia veneau să afle noutăți, să dezbată subiecte fierbinți sau să socializeze. Vizitarea bărbierului era un ritual săptămânal și uneori chiar zilnic. În această perioadă saloanele bărbierilor erau poziționate în zone centrale, aveau vitrine colorate, lampadare fastuoase, scaune scumpe din stejar sau nuc și acoperite cu piele de cea mai buna calitate. Totul de la spuma de ras și până la siglele luminoase era înfloritor și luxuriant. În ciuda luxului interior, barber shopurile erau locuri calde și primitoare, unde o aroma de colonie familiară plutea mereu în aer.

A urmat apoi un declin al barber shop-urilor, însă nevoia de răsfăț a bărbaților și dorința de a avea grija de ei în spații dedicate a revenit.

“Am asistat în ultimii ani la revenirea trendurilor în materie de îngrijire pentru bărbați. Aceștia au învățat să acorde mai multă atenție modului în care arată, iar barba a devenit un accesoriu stilish menit să-i pună în evidență. Și astfel s-a născut GETT’S MEN – un brand de 4 stele , dedicat serviciilor de barbering și grooming. Aceste două concepte se traduc prin ceva mai mult decât o simplă frizerie. Sunt servicii de îngrijire a bărbii, de bărbierit, de tuns și spălat pe cap sau chiar tratamente faciale.” a declarat Lucian Miess owner  GETT’S Salons.

Prima locație de acest tip a fost deschisă în luna decembrie a anului trecut în ParkLake, apoi a urmat o franciză la Cluj Napoca, la începutul anului- GETT’S Color Bar Platinia.

La finalul lunii iulie 2017, GETT’S MEN Barbershop & Grooming a preluat barber shop-ul BRICI sub un brand de cinci stele GETT’S Men Exclusive . Amplasat pe Bd-ul Complexul Floreasca, înconjurat de restaurante bune și faimoase și foarte aproape de Piața Dorobanți, locația  de 5*****  aduce clienților din zona de nord a orașului cei 20 ani de experiență în servicii calitative de barbering& grooming: bărbierit cu briciul, cu prosoape calde și cu scaune ce se fac pat pentru a permite masajul de relaxare, cu tuns din foarfecă și produse profesionale exclusiviste, dedicate îngrijirii bărbii, completate cu servicii de manichiură, toate într-o atmosferă de lux ce va contribui la conturarea unei imagini personale și a unui stil perfect.

Designul interior al locației este inspirat de perioada Art Deco, perioada de aur a barbershop-urilor și a unui lux elaborat, barbershop-ul fiind în mod tradițional, un loc monden de socializarea a bărbaților, redevine astăzi la importanța de odinioară.

“Am îmbunătățit stilul Art Deco  cu elemente de design japonez, cu lămpi realizate pe comandă, cu elemente de mozaic de lemn și cu echipamente de la Takara Belmont, liderul mondial al echipamentelor pentru barber shop, toate îmbinate armonios pentru a crea un spațiu vintage, dar modern.  Investiția inițială în locație a fost de 200.000 euro și vom mai investi încă 15.000 euro pentru a aduce servicii noi precum manichiura, masaj dar și îmbunătățirea lavoarelor la conceptul modern de scafă de spălat. În UK 90% din barber shop-uri folosesc sistemul de aplecat în față la spălat pe cap, pe cand în Franța, procentul este inversat în favoarea celor care folosesc spălatul pe cap lăsându-se pe spate. Considerăm ca GETT’S MEN Exclusive trebuie să intre în zona de maxim confort și standarde cu care clienții GETT’S sunt obișnuiți, astfel încât vom demara acest proces de schimbare.  ” a continuat Lucian Miess.

„Principiile de baza folosite în trecut nu s-au schimbat: migala, produsele speciale și mai ales respectarea ritualului de bărbierit sunt cele care fac diferența între o simpla frizerie și o experiență trăită într-un barber shop. Calitatea serviciilor este cartea de vizita a oricărui barbershop, iar serviciile premium sunt expertiza noastră de mai bine de 20 ani. “ a încheiat Lucian Miess

În spiritul de socializare al conceptului de barber shopuri, o terasă-bar și cafenea vă așteaptă cu 26 locuri, suficient de generoasă pentru a putea găzdui întâlniri cu parteneri de afaceri, cu prieteni sau evenimente diverse, de la degustări de vinuri și cognac-uri selecte, de whiskey sau cocktailuri, sau alte tipuri de evenimente.

GETT’S MEN EXCLUSIVE, pentru orice bărbat care își dorește cel mai înalt serviciu de barbering dublat de asocierea cu un brand de prestigiu.


Despre GETT’S :
GETT'S, un veritabil trend-setter în domeniul serviciilor de înfrumusețare din România, este de 20 ani liderul pe piața locală de profil și deține un lanț de 10 saloane (8 în București și 2 în Cluj).

Saloanele GETT’S oferă servicii complete day SPA – hair&beauty, pentru orice vărstă sau sex, precum: coafură, frizerie, estetica facială, machiaj, estetică corporală, epilare definitivă, manichiură, pedichiură având o echipă de peste 130 de profesioniști și peste 70.000 de clienți/an.

Lanțul de saloane GETT’S are în portofoliu 3 branduri: GETT’S Hair Studio, GETT’S Color Bar și GETT'S MEN.

GETT'S Hair Studio - Locații de 5 stele cu destinație exclusivistă ce exprimă răsfăț, îmbină stilul clasic cu imaginea eleganță, adresate celor ce-și doresc intimitate. Din această categorie fac parte saloanele aflate în incinta JW Marriott Grand Hotel, Hotel Radisson BLU, InCity Residence.

GETT’S Color Bar - Locații de 4 stele, amplasate în centrele comerciale AFI Cotroceni, Bucuresti Mall (Vitan),Iulius Mall Cluj, Mega Mall, Park Lake ce combină stilul high-tech și imaginea modernă, pline de energie, accesibile tuturor din punct de vedere al orarului, prețurilor și  disponibilității.

GETT'S MEN- Locații de 4 stele, unde barbatii se bucură în premieră de zona lor dedicată, amplasate în Park Lake și Platinia Mall Cluj Napoca. Atmosfera modern-vintage, pe placul bărbaților este dată de elemente de design precum lămpi noi nouțe dar care imită modele din anii '50, scaune de barber de la Takara Belmont, cu tehnologie de ultimă generație, și linii retro, de paletă de culori mai moody, iar serviciile de grooming sunt completate de gamele de produse profesionale special dedicate bărbaților

GETT’S MEN EXCLUSIVE, un brand de 5 stele, pentru orice bărbat care își dorește mai mult decât o frizerie, pe Calea Floreasca 111-113. Stilul Art Deco s-a îmbunătățit cu elemente de design japonez, cu lămpi realizate pe comandă, cu elemente de mozaic de lemn și cu echipamente de la Takara Belmont, toate îmbinate armonios pentru a crea un spațiu vintage, dar modern. În același spirit de socializare, o terasă-bar și cafenea vă așteaptă cu 26 locuri, suficient de generoasă pentru a putea găzdui întâlniri cu parteneri de afaceri, cu prieteni sau evenimente diverse.



MuJeR.ro iti recomanda aceste magazine online:

Answear Astratex Atmosphere BabyDollFashion Chic-Diva dEpurtat DalaFashion DyFashion Farmec Fashion-24 Fashion Days Foggi HaineDelight Iarena Modlet Neer StarShinerS Vivre WildFashion Zapatos Zonia

Recomandari din Ghid de Shopping