Cosmetics Beauty Hair - 26-29 Septembrie 2019 ROMEXPO

După succesul sezoanelor de la New York, Los Angeles și Londra, turul global TOMMYNOW continuă și se mută la Milano pentru colecția Primăvară 2018, cu o prezentare de modă experimentală “See Now, Buy Now”.


Pentru al doilea sezon, TOMMYNOW va combina colecțiile pentru bărbați și femei, inclusiv a patra colecție capsulă ‘TommyXGigi’.
 
Tommy Hilfiger va închide Săptămâna Modei de la Milano cu prezentarea de modă experimentală TOMMYNOW în data de sâmbătă, 25 februarie 2018, ora 9:00 p.m., ora României. Show-ul reflectă angajamentul continuu al brand-ului TOMMY HILFIGER de a prezenta TOMMYNOW în noi orașe și publicului din întreaga lume, după incredibilele producții “Tommy Pier” din New York City, toamna lui 2016, “TOMMYLAND” din Los Angeles, primăvara lui 2017, și “ROCKCIRCUS” care a avut loc în iconica sală de concerte Roundhouse din Londra în toamna anului 2017.

“Viziunea mea pentru TOMMYNOW este să creez o platformă globală cu care să putem merge în turneu și să împărtășim experiența show-ului publicurilor noi din întreaga lume,” a declarat Tommy Hilfiger. “Este vorba despre fuziunea dintre modă, entertainment și cultura pop cu experiențe, spectacole și interacțiuni inspiraționale care sunt create în jurul consumatorilor noștri. Milano, una dintre capitalele mondiale ale modei, este locul perfect în care să celebrăm următorul nostru show TOMMYNOW.”

Prezentarea de modă TOMMYNOW din primăvara lui 2018 va include ținute pentru bărbați și femei din HILFIGER COLLECTION și va prezenta, de asemenea, colecția capsulă TommyXGigi 2018, a patra colaborare cu supermodelul internațional și ambasadorul global TOMMY HILFIGER womenswear Gigi Hadid.

Continuând succesul de vânzări al primelor trei show-uri TOMMYNOW, evenimentul din primăvara lui 2018 va fi construit pe formatul marca Tommy Hilfiger, “See Now, Buy Now”. Toate ținutele de podium pentru bărbați și femei vor fi imediat disponsibile pentru cumpărare în peste 70 de țări, incluzând magazinele TOMMY HILFIGER și tommy.com acolo unde este disponibil, parteneri selecționați, social media, shoppable live stream, TOMMYNOW SNAP - aplicația de e-commerce cu inovativa recunoaștere a imaginii ce include elemente de realitate augmentată pentru a cumpăra direct de pe podium; precum și TMY.GRL & TOMMY.BOY, aplicațiile de comerț conversational, powered by A.I., pentru Facebook Messenger.

# # #

DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Hilfiger Denim constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.



MuJeR.ro iti recomanda aceste magazine online:

Answear Astratex Atmosphere BabyDollFashion Chic-Diva dEpurtat DalaFashion DyFashion Farmec Fashion-24 Fashion Days Foggi HaineDelight Iarena Modlet Neer StarShinerS Vivre WildFashion Zapatos Zonia

Recomandari din Ghid de Shopping