vivre.ro

Prezentăm THE RE(COLLECTION), realizată parţial din sticle de plastic


Toamna aceasta, două branduri iconice, Coca-Cola și Diesel, și-au unit forțele pentru a crea The (Re)Collection; o colecție capsulă edgy realizată cu măiestrie, care încorporează materiale reciclate.

Gama include materiale reciclate precum PET reciclat provenit din sticle de plastic și bumbac reciclat, pentru a crea o interpretare fresh și modernă a esteticii pieselor casual Diesel, combinată cu amprenta iconică a Coca-Cola, pentru a face un statement. Prin crearea unor frumoase țesături obţinute din deșeuri de plastic, această colaborare are drept scop creșterea conștientizării asupra valorii reciclării prin toate piesele realizate cu țesături din PET reciclat.

Pentru a sublinia valoarea reciclării ȋn ochii cumpărătorilor responsabili și căutătorilor de stil din toată lumea, Diesel x Coca-Cola: The (Re)Collection va fi disponibilă online începând cu data de 27 septembrie 2019 prin scanarea oricărui logo cu simbolul de reciclare din întreaga lume, dând acces către un site ascuns pe DIESEL.com, pentru a putea achiziționa colecția.

Colaborarea va fi derulată în întreaga lume din 27 septembrie, cu o dezvăluire globală a The (Re)Collection care va avea loc ȋn renumitul department store Galeries Lafayette sâmbătă, 28 septembrie, în Paris. Acest eveniment va inaugura colecția, va aduce la viață mesajul aparte privind reciclarea pe parcursul Paris Fashion Week și le va oferi celor care caută stilul parizian șansa de a purta o colecție ce încorporează materiale reciclate. Evenimentul de lansare din Paris va fi urmat de o serie de evenimente colaterale care vor avea loc peste tot în lume, inclusiv Londra, Berlin, Milano, Tokyo, Shanghai, Beijing, Amsterdam, New York şi Bucureşti, pe 8 octombrie, printre altele.

DESPRE THE (RE)COLLECTION
The (Re)Collection combină estetica pieselor vestimentare Diesel cu amprenta iconică a Coca-Cola, oferind 12 piese-cheie ce transcend sezoanele.

Piesele eroice din denim ale colecției includ o jachetă workwear din denim cu detalii roșii, inscripționată cu logoul iconic Coca-Cola, care poate fi asortată cu pantaloni din denim – cu un fit larg, pentru a pune în valoare toate siluetele – sau cu shortul pentru femei – cu un cut clasic, cu talie ȋnaltă, cu franjuri scurţi şi brodați cu fontul Coca-Cola Spencerian Script.

Treningul negru prezintă o siluetă conică şi include elemente ludice care pun accentul pe contrastul roşu Coca-Cola, precum şi detalii-bandă pentru un finisaj sportiv de lux.

The (Re)Collection cuprinde piese precum: hanorace cu glugă, bluze și tricouri disponibile într-o gamă de culori care include albastru, negru, gri melanj și alb, precum și o căciulă disponibilă în variantele alb și negru.  

În plus, colecția capsulă include shorts de ȋnot pentru bărbaţi în varianta negru clasic cu betelie cu şiret și un costum de baie ȋntreg pentru femei, alb sau negru, ambele cu reprezentarea logoului Diesel x Coca-Cola.

Michelle Moorehead, VP of Global Licensing & Retail pentru The Coca-Cola Company, a afirmat: “Suntem entuziasmaţi să ne parteneriem cu Diesel pentru această colecţie. Nu numai că The (Re)Collection creează awareness asupra importanţei reciclării ȋntr-o manieră foarte la ȋndemână – arătând piese frumoase fashion, create din materiale reciclate – dar este şi o colecţie care celebrează individualitatea.”

Colecția capsulă contopește AND-urile Coca-Cola și DIESEL pentru a crea ceva cu adevărat special: Coca-Cola – cunoscut pentru celebrarea apropierii și incluziunii și DIESEL – cunoscut pentru provocarea audienței sale prin ironie, îndrăzneală și abilitatea de a pune ȋn dificultate conformitatea. Ambele branduri au colaborat pentru a sărbători două entități unice și produsele reprezentative pe care le creează.

Renzo Rosso, fondatorul Diesel, afirmă: “Ca lider al pionieratului ȋn denim şi casual fashion, Diesel a fost mereu recunoscut în industrie drept un inovator. The (Re)Collection este o colaborare între două branduri iconice și autentice care sunt angajate să facă business în mod responsabil. Inspirați de viziunea noastră asupra viitorului, colaborăm cu Coca-Cola pentru a explora noi modalități de a produce materiale, în timp ce ne lansăm provocarea de a ȋncorpora materiale reciclate în colecțiile noastre.”

Colecţia va fi oficial lansată ȋn magazinele Diesel selectate din ȋntreaga lume şi pe diesel.com ȋncepând cu data de 7 octombrie 2019.

Conceptul creativ al campaniei şi execuţia au fost realizate de Publicis Italia.

Pentru a afla mai multe:



#DieselxCocaCola #TheREcollection
@diesel @cocacola

Diesel colaboreaza cu COCA-COLA pentru o colectie capsula realizata din materiale reciclate


Despre The Coca-Cola Company
Compania Coca-Cola (NYSE: KO) este o companie totală de băuturi, care oferă peste 500 de mărci în peste 200 de țări și teritorii. Pe lângă mărcile companiei Coca-Cola, portofoliul include unele dintre cele mai valoroase mărci de băuturi din lume, precum băuturile pe bază de soia AdeS, ceaiul verde Ayataka, cafeaua Costa, apele Dasani, sucurile și nectarurile Del Valle, Fanta, cafeaua Georgia, ceaiurile și cafelele Gold Peak, Honeste Tea, smoothie-urile și sucurile innocent, sucurile Minute Maid, băuturile sportive Powerade, sucurile Simply, smartwater, Sprite, vitaminwater și apa de cocos ZICO. Ne transformăm constant portofoliul, de la reducerea zahărului în băuturile noastre, până la aducerea pe piață a noilor produse inovatoare. De asemenea, lucrăm pentru a reduce impactul nostru asupra mediului prin reȋncărcarea apei și promovarea reciclării. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajaţi, contribuind la aportul de oportunități economice pentru comunitățile locale din întreaga lume. Aflați mai multe pe Coca-Cola Journey la www.coca-colacompany.com și urmăriți-ne pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.

Brandul fairlife® este deținut de fairlife LLC, joint venture-ul nostru cu Selected Milk Producers Inc. Produsele fairlife sunt distribuite de compania noastră și de unii din partenerii noștri de îmbuteliere.

Despre DIESEL
Diesel este un brand inovativ de fashion și lifestyle care produce o gamă largă de colecții de jeans, îmbrăcăminte și accesorii. Încă de la înființarea sa în 1978, Diesel a evoluat din a fi un lider în pionieratul denimului la îmbrăcămintea casual premium, devenind o adevarată alternativă la piața de lux consacrată. În ciuda creșterii, filozofia Diesel a rămas nechimbată: un brand care militează pentru pasiune, indivitualitate și liberă exprimare.



MuJeR.ro iti recomanda aceste magazine online:

Answear Astratex Atmosphere BabyDollFashion Chic-Diva dEpurtat DalaFashion DyFashion Farmec Fashion-24 Fashion Days Foggi HaineDelight Iarena Modlet Neer StarShinerS Vivre WildFashion Zapatos Zonia

Recomandari din Ghid de Shopping