neer.ro

Mini-seria pune într-o lumină nouă ambițiile personale ale lui Lewis Hamilton, ce îl determină să își întreacă aștepările, să își doboare barierele și să își îmbunătățească performanțele astfel încât să îi inspire pe cei din jur.


Tommy Hilfiger anunță lansarea unei mini-serii documentar #WhatsYourDrive, dezvăluind omul din spatele legendarului pilot britanic de curse, Lewis Hamilton, ambasador global al brandului TOMMY HILFIGER, colecția pentru bărbați. Episoadele vor fi lansate concomitent cu fiecare cursă din calendarul Campionatului Mondial de Formula 1 2018, având focus pe câte un aspect din viața personală și profesională a lui Lewis Hamilton.

„Lewis are această ambiție nestăvilită de a crește și a atinge noi obiective atât pe pistă, cât și în afara ei, oferind inspirație fanilor din întreaga lume,” a declarat Tommy Hilfiger. „Această mini-serie personală vine cu o perspectivă nouă și intimă asupra călătoriei sale de a-și atinge potențialul maxim în cursele de Formula 1, dezvăluind laturi de ale sale pe care puțini oameni le cunosc.”

De la pasiunea lui Lewis Hamilton pentru muzică, fashion și valorile care îl ghidează zi de zi până la eforturile sale în a încuraja generațiile mai tinere să își urmeze visurile, seria #WhatsYourDrive este despre voința incredibilă de a reuși în toate aspectele vieții, inspirând pe parcurs și următoarea generație de fani TOMMY HILFIGER.

„Este o poveste despre dezvoltare personală, explorare și exprimare de sine dincolo de pistă, pe care mă bucur să o împărtășesc cu fanii, la nivel global,” a povestit Lewis Hamilton. „Este despre setarea unor țeluri, despre cum să îmbrățișezi orice oportunitate care apare și despre cum să nu lași pe nimeni și nimic să îți stea în cale.”

Lewis Hamilton va da share fiecărui episod, inclusiv trailer-ului lansat pe 1 mai 2018, pe canalele sale de social media, incluzând Instagram, Facebook și Youtube, pe care adună peste 18 milioane de fani. Mini-seria documentară va fi valabilă și pe pagina dedicată de pe tommy.com, o platformă dinamică one-stop care celebrează poziția de ambasador de brand a lui Lewis Hamilton și parteneriatul strategic dintre Tommy Hilfiger și cvadruplul Campion Mondial de Formula 1, Mercedes-AMG Petronas Motorsport, adunând laolaltă ultimele imagini și clipuri de campanie și look-urile de colecție.  

Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER este strâns legată de cultura pop și starurile sportive. În anii ‘90, Tommy Hilfiger a fost unul dintre primii designeri care a combinat moda cu celebritatea și a devenit un pionier în industrie, după ce a îmbrăcat artiști precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher și i-a implicat în reclamele sale pe David Bowie sau Beyonce. În ultimii ani, Tommy Hilfiger a stability parteneriate cu supermodelul Gigi Hadid, cu care a realizat patru coleclții capsulă TommyXGigi, cu Campionul international de tenis, Rafael Nadal, duo-ul The Chainsmokers și actorul Shawn Yue, prin care reflectă angajamentul brandului de a-și extinde audiența și de a se conecta cu viitoarea generație de consumatori. Tommy Hilfiger are și o istorie cu cursele de Formula 1, iar recent a anunțat un parteneriat strategic pe mai mulți ani, devenind Partenerul Oficial de Îmbrăcăminte pentru cvadruplii campioni mondiali de la Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Brandul a sponsorizat în trecut echipa de Formula 1, Lotus, între 1991 și 1994 și a fost primul brand din afara lumii curselor care a sponsorizat echipa de Formula 1 a Ferrari, inclusiv prin uniforme realizate chiar de Tommy Hilfiger, în 1998.

Prietenii și urmăritorii brandului sunt invitați să participle la conversație pe social media folosing #WhatsYourDrive împreună cu @TommyHilfiger și @LewisHamilton


DESPRE SARKK
Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, Republica Moldova şi F.Y.R.O.M. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse de magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.

Colecțiile Tommy Hilfiger sunt disponibile pentru bărbați, femei și copii, ele incluzând și încălțăminte și accesorii. Colecțiile fac parte dintr-un portofoliu complex al acestui lifestyle brand, ce conține articolele sportive pentru bărbați, femei și copii; încălțăminte; echipament sportiv (golf, înot, sailing); lenjerie (lenjerie de corp, halate și lenjerie de noapte); accesorii de optică medicală; ochelari de soare; ceasuri; genți; costume; ciorapi; articole de piele; parfumuri; accesorii pentru casă; lenjerii de pat; accesorii pentru baie; genți de voiaj. Linia Tommy Jeans constă în articole din Denim și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii, genți, accesorii, ochelari și parfumuri.

 



MuJeR.ro iti recomanda aceste magazine online:

Answear Astratex Atmosphere BabyDollFashion Chic-Diva dEpurtat DalaFashion DyFashion Farmec Fashion-24 Fashion Days Foggi HaineDelight Iarena Modlet Neer StarShinerS Vivre WildFashion Zapatos Zonia

Recomandari din Ghid de Shopping