Aceasta readuce în prim plan motivele populare românești cu acorduri inedite, inspirate de veșmintele din trecut


IIANA, unul dintre principalele branduri de haine și accesorii de inspirație folclorică și lider pe această nișă pe piața din România, lansează colecția de primavară – vară NEOETNIC 2017 ce cuprinde piese versatile, ușor de purtat în ținutele de zi cu zi, o colecție despre inovație și tradiție, cu materiale etnice exclusiviste și manopere complexe realizate în atelierul propriu.

“Întreaga lume se află într-o adevărată criză de identitate și, în tot acest context, România este fericită că are tradiții atât de frumoase ce pot sta la baza unor creații unice, cu totul și cu totul deosebite. Tocmai din respect față de aceste tradiții atât de străvechi, dar și pentru a susține dragostea de frumos a românilor, am creat colecția NEOETNIC 2017”, a declarat Alina Isakovic, owner și fondator al IIANA.

IIANA a redefinit standardele pe acest segment de piață prin creații românești elegante care îmbină perfect tradiționalul cu modernul și care dovedesc că modernitatea adecvată se sprijină întotdeauna pe tradiție. Farmecul ținutelor românești IIANA este pus în valoare de croielile lejere, materialele naturale și prețioase. În plus, versatilitatea straielor își găsește valoarea practică în garderoba oricărei femei.

Colecția NEOETNIC IIANA este încă o validare a curentului etnic sau „folknouveau” la nivel global și are la bază cererea tot mai mare a româncelor ce își doresc să poarte piese de calitate și, în același timp spectaculoase, care să aiba un touch din tradiția românească.

Jacqardurile țesute cu modele entice, vâscoza vaporoasă și voalurile de bumbac țesute se îmbină în piese atemporale, care validează încă o dată că tradiția românească este comuniunea cu istoria noastră. La IIANA nu dictează tendințele, ci designul autentic românesc, care e la mare căutare în moda internațională. Cel mai important este însă, că în România se află originalul care stă la baza multor piese vestimentare aflate în colecțiile marilor designeri internaționali.

“Clienta IIANA este femeia de peste 24 de ani, care știe ce vrea și care cunoaște valoarea reală a lucrurilor pe care le poartă. Mai mult decât atât, colecțiile IIANA sunt un manifest împotriva ‘fast fashion-ului’ , un manifest exprimat în piese atemporale din materiale de înaltă calitate”, a mai spus Alina Isakovic.

Colecția IIANA NEOETNIC 2017 se regăsește deja în shopul online www.iiana.ro, dar și în cadrul showroomului IIANA din București și în magazinul Victoria 46 din Băneasa Shopping City. Noile modele se adaugă unei game vaste de produse ce cuprinde atât modele neoetnice, cât și modele etnice autentice, cusute manual în atelierul IIANA.

Pe lângă colecțiile vestimentare, IIANA cuprinde în ofertă și accesorii tradiționale, precum salbe sau paftale, cât și obiecte home&deco, precum mici piese de mobilier sau decorațiuni.

Despre IIANA
IIANA este un brand lansat în urmă cu patru ani, compania fiind focusată pe producţia şi comercializarea de obiecte de vestimentație, accesorii și piese home&deco autentic românești cât și neoetnice. Modelul de business are la bază o platformă online, www.iiana.ro, de unde potenţialii clienţi pot achiziţiona produsul dorit din colecţiile create prin selecţia riguroasă a echipei IIANA.

Colecțiile IIANA cuprind piese pur tradiționale, precum iile lucrate manual în diverse zone ale țării, cât și creații neoetnice ce au la bază inspirație din portul tradițional românesc. Toate acestea sunt prezentate în modele de styling timless, care aduc mai aproape de zilele noastre universul cultural autohton.

 

 



edrawsoft.com

Recomandari din Ghid de Shopping