neer.ro

Colecţia capsulă TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 este cea de-a treia colecție creată de către Tommy Hilfiger în colaborare cu supermodelul internațional și ambasadorul brandului - Gigi Hadid.


Tommy Hilfiger, companie deținută de PVH Corp. [NYSE: PVH], anunță lansarea colecţiei TOMMYXGIGI, sezonul Toamnă 2017, creată de Tommy Hilfiger în colaborare cu supermodelul american și ambasadorul global al brandului Gigi Hadid. Capsula include articole sport pentru femei, încălțăminte și accesorii, inclusiv ceasuri și ochelari de soare, și va avea premiera la show-ul TOMMYNOW “See Now, Buy Now” din cadrul London Fashion Week, în data de 19 septembrie 2017. După lansarea de succes a colecțiilor colaborative TOMMYXGIGI, sezonul Toamnă 2016 și Primăvară 2017, Gigi Hadid continuă ca brand ambasador Tommy Hilfiger womenswear pentru următoarele două sezoane și va continua să fie co-designer la colecția TOMMYXGIGI din primăvara anului 2018.

"Sezonul Toamnă 2017 este despre rock-and-roll și a îmbrățișa un spirit rebel," a declarat Tommy Hilfiger. “Gigi și cu mine am dorit ca acest sezon să se simtă ca fiind glamorous şi puțin îndrăzneț și ne-am distrat foarte mult cu schiţele. Întotdeauna am considerat că Gigi este un fashion icon, iar cu cea de-a treia colecție capsulă ea reuşeşte să estompeze graniţele dintre modă și rock-and-roll."

Colecţia capsulă TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 îmbină atitudinea rebelă cu o reinterpretare mai feminină. Celebrând anii '90 și stilul emblematic rock-and-roll, ţinutele se joacă cu proporții supradimensionate și influențe atletice. Materialele statement ocupă un loc central prin ţesăturile de lux din catifea, piele lucioasă, denim şi flanel. Logo-urile sunt împodobite cu accesorii metalice, iar tartanul exclusiv Tommy Hilfiger este suprapus cu un imprimeu albastru în formă de stea, caracteristic Tommy. Imaginează-ţi ca reprezintă tot ce este mai bun din anii 90, având o reinterpretare glamour-rock, nonconformistă, relaxată şi effortlessly cool.

"Colaborarea cu Tommy a fost o introducere minunată în lumea designului și m-a învățat să-mi exprim individualitatea și să găsesc inspirație în tot ceea ce mă înconjoară," a declarat Gigi Hadid. "Ca și în cazul celor două capsule anterioare, am rămas fidelă stilului meu personal, îmbinând interpretarea personală cu ADN-ul brandului în fiecare piesă a colecției."

Tommy Hilfiger are o istorie îndelungată de colaborări cu artişti care au inspirat cultura pop. Colaborările din trecut i-au inclus pe David Bowie, Iman, Beyoncé, Naomi Campbell și Charlotte Gainsbourg. De asemenea, brandul are o listă impresionantă de modele de top, printre care Bella Hadid, Kendall Jenner, Hailey Baldwin, Taylor Hill, Georgia May Jagger, Joan Smalls și Stella Maxwell.

Colecţia TOMMYXGIGI, Sezonul Toamnă 2017 va fi disponibilă în magazinele Tommy Hilfiger la nivel global, prin intermediul partenerilor selectați. Prietenii și folowerii brandului sunt invitați să se alăture conversațiilor din social media folosind #TOMMYXGIGI, @TOMMYHILFIGER și @GIGIHADID.

# # #

Q&A CU TOMMY ȘI GIGI

Ce tip de muzică te inspiră atunci când lucrezi la design-urile colecțiilor?

GIGI: într-un mod foarte ciudat, momentul în care am lucrat le design-urile colecției rock-and-roll, a fost unul care m-a transpus într-o stare de liniște. Nu sunt deloc stresată atunci când trebuie să creez, astfel ascult piese care mă liniștesc, pornind de la Jack Johnson până la muzică de meditație.
TOMMY: Întotdeauna am găsit muzica trupei The Rolling Stones ca fiind una plină de inspirație pentru mine, așa că o ascult foarte des, precum și Lenny Kravitz și Sheryl Crow. Este minunat să ascult și muzica aleasă de Gigi; împreună avem un playlist foarte eclectic!

Ne poți spune o melodie pe care o asculți și garantat te face să te simți bine?

GIGI: Prietenul meu mi-a dat să ascult recent J Hus’ “Like Your Style”, iar această piesă s-a ascultat foarte mult pe platou în ultimul timp.
TOMMY: “Stars Me Up” a celor de la The Rolling Stones

Care este amintirea ta favorită legată de muzică?

GIGI: Fiecare amintire pe care o am legată de festivalurile de muzică este în sine epică, dar cele mai dragi mie sunt probabil cele legate de primi ani în care mergeam la Coachella, în timpul liceului, doar pentru că am senzația că atunci experiența era mult mai intensă decât o resimt acum. Să te bucuri de muzică într-un astfel de context este foarte eliberator.
TOMMY: majoritatea amintirilor mele dragi sunt legate de muzică, chiar dacă vorbim de sponsorizarea turneului “No Security” din 1999, al trupei The Rolling Stones, până la colaborările cu Aaliyah, Mark Ronson și Britney Spears, chiar înainte ca aceștia să celebrii. 

Ce muzicieni te inspiră?

GIGI: Atât de mulți! Apreciez foarte mult un compozitor și un textier talentat, și întotdeauna am avut o legătură specială cu acele piese care mi-au rămas dragi de-a lungul vieții. Sunt foarte mulți muzicieni care mă inspiră într-un mod creativ. Sunt mereu uimită și ador modul în care acești profesioniști reușesc să clădească în jurul viziunii lor creative o întreagă lume condusă de muzică.
TOMMY: De-a lungul anilor am avut șansa să lucrez cu câteva talente care m-au inspirat. Iubesc artiștii precum Madonna și Lady Gaga, care își asumă foarte multe riscuri și îmi împărtășesc credința că moda are puterea să influențeze și să transforme.

TOMMYNOW

În Septembrie, toamna lui 2017, colecția TommyXGigi va fi prezentată în premieră la cea de a treia ediție TOMMYNOW, See now, buy now, lansarea colecției de podium la nivel global, din cadrul London Fashion Week. TOMMYNOW reduce la maxim distanța dintre nevoia consumatorilor de a fi mulțumiți pe loc și infrastructura calendarului tradițional de retail. Platforma convertește vizibilitatea în comerț și combină moda cu entertainment-ul pentru a crea o experiență de brand care implică un public global.

Am creat un acces simplu și direct la colecțiile noastre printr-un ecosistem de canale globale de cumpărături în mai mult de 70 de țări, incluzând vânzarea prin parteneri și magazinele Tommy Hilfiger, social media, shoppable livestream, si I.A., robotul conversațional de comerț, powered by TMY.GRL, din Facebook Messenger. În fiecare sezon, spiritul nostru vizionar și dorința de a sparge convențiile conduc la soluții inovative care declanșează vârfuri extraordinare de vânzări și implicare în rândul consumatorilor noștri, îmbunătățind și vânzările prin intermediul partenerilor. În calitate de unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle, ne continuăm rolul de lideri în deplasarea podiumului/colecțiilor cât mai aproape de consumator și construim drumul pentru viitorul retail-ului.

„Muzica a fost o sursă constantă de inspirație pentru design-ul meu, încă din adolescență. De la festivalurile la care am mers copil fiind, pînă la colaborările pe care le-am avut cu Rolling Stones, David Bowie, Lenny Kravitz și alții, muzica a fost întotdeauna conectată la dragostea mea pentru design. A fost extraodinar să revizitez istoria rock-and-roll-ului cu Gigi și să o modernizez prin spiritul si viziunea ei unică.”
Tommy Hilfiger

„TommyxGigi se întoarce! Acest sezon înseamnă mult pentru mine, deoarece este vorba despre a fi unică fără efort și confortabilă în propria-ți piele. Colecția este inspirat de dragostea pe care eu și Tommy o împărtășim pentru muzic – un amestec de rock-and-roll, atitudine rebel și un strop de glamour în fiecare piesă vestimentară. Procesul de design a fost o altă experiență memorabilă și sper să vă placă rezultatele la fel de mult ca și mie!”
Love, Gigi



MuJeR.ro iti recomanda aceste magazine online:

Answear Astratex Atmosphere BabyDollFashion Chic-Diva dEpurtat DalaFashion DyFashion Farmec Fashion-24 Fashion Days Foggi HaineDelight Iarena Modlet Neer StarShinerS Vivre WildFashion Zapatos Zonia

Recomandari din Ghid de Shopping