dyfashion.ro

Stefanel sarbatoreste 60 de ani cu o colectie aniversara statement

Stefanel marchează 60 de ani de istorie a brandului cu o colecție aniversară inspirată din epoca de aur a interioarelor opulente, având ca punct de referință celebrul album “Ingressi di Milano”, al fotografului Karl Kolbitz, ce reunește 144 de imagini cu cele mai elegante holuri și intrări din clădiri milaneze somptuoase, dintre 1920-1970.

Diesel - Colectia Iarna 2019

După lansarea colecției Toamnă ’19, este timpul ca Diesel să prezinte lansarea de Iarnă.

Tommy Hilfiger anunta campania Kids Toamna 2019

Tommy Hilfiger anunță campania globală TOMMY HILFIGER Kids Toamnă 2019 care celebrează spiritul de explorare al copiilor, când aceștia descoperă lumea, scriind propriile povești și reguli.

Diesel x Alpinestars la circuitul de la Misano

In week-end-ul care tocmai a trecut, Diesel a organizat un cocktail la circuitul de la Misano pentru a celebra colectia-capsula realizata impreuna cu Alpinestars.

Tinute boho chic pentru Toamna 2019

Venirea toamnei nu ar putea decat sa ne bucure daca ne gandim la domeniul modei. Noul sezon aduce noi tendinte, incepand de la croieli, imprimeuri si materiale, devenind foarte ofertant in ceea ce priveste alegerea unei tinute. Acum este momentul sa ne reorganizam garderoba, lasand in spate item-uri subtiri si facand loc unora noi, in ton cu moda. Stilul boho-chic se pare ca isi va face simtita prezenta si in aceasta toamna, reprezentand un stil relaxat, jovial, perfect pentru orice circumstanta.

HUMANIC into the wild

Animal printurile cu aspect de leu, piton și zebra sunt în trend!

WARDROBERS… ENJOY BEFORE RETURNING! prin noua campanie de Toamna, DIESEL ''se ia'' de returnarea hainelor purtate

E posibil să fi auzit de termenul “Wardrobing”. Acest cuvânt defineşte acțiunea de cumpărare a unui outfit, purtarea și ulterior returnarea acestuia. O mulțime de oameni fac asta – a devenit chiar un trend ȋn ascensiune, iar cele mai multe branduri fashion sunt ȋn dubiu legat de cum să gestioneze această situaţie.

TEZYO lanseaza noua colectie MUST HAVE pentru sezonul Toamna-Iarna 2019-2020

TEZYO, din rețeaua Otter Distribution, continuă campania de imagine REAL GLAM, care promovează stilul personal și alegerea pieselor care te reprezintă, iar în acest sezon vine cu o abordare inspirată din realitatea de zi cu zi și din micile detalii care te înconjoară -  REALITATEA, STILISTUL IDEAL.  Aceasta are la bază ideea că viața de zi cu zi este sursa de inspirație care ne conturează stilul unic și care ne completează creativitatea exprimării stilistice.

adidas incurajeaza exprimarea stilului personal cu noua jacheta in stil varsity

- O reinterpretare contemporană a jachetelor de colegiu, VRCT celebrează istoria și mândria spiritului de echipă prin emblemele personalizabile;
- James Harden, Mette Towley, Paulo Dybala, Denise Schindler, Ning Zetao și Stefanos Tsitsipas și-au creat embleme specifice, prin intermediul cărora își prezintă propria poveste.