Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

Daca aruncam o privire pe datele statistice in ceea ce priveste sanatatea romanilor, nu va fi o surpriza sa descoperim ca suntem campioni si ocupam locuri fruntase la cele mai „grele” patologii.

Bunaoara ca avem rate impresionante la capitolul bolilor cardiovasculare. Si ca in loc sa ne temem de valori mari ale colesterolului in sange si de obezitate, parca mai abitir le „hranim”. Nu renuntam cu niciun chip la placerile mai mult decat vinovate: grasimi, prajeli, zahar. Placerea de a manca mici, carnati si fleici, slanina, costita afumata si ciolan, lactate integrale (unt, branza) cu continut crescut de grasimi si produse fast-food este o placere costisitoare. Si nu despre portofel e vorba...

Un nivel crescut al colesterolului „rau” (LDL) in sange expune inima la imbolnavire fara drept de apel. O data pentru ca grasimea acumulata in artere se depune pe peretii vaselor de sange sub forma placilor de aterom, care ingreuneaza circulatia sanguina. Inimii ii va fi mai greu sa pompeze sangele in organism, urmarea fiind cresterea presiunii sangelui, adica aparitia hipertensiunii. Si, ca intr-un domino, piesele se rostogolesc... Cardiopatie ischemica, dureri in piept, infarct miocardic, boala arteriala periferica cu afectarea mainilor, picioarelor, ficatului. Merita placerea de a consuma alimente bogate in grasimi niste riscuri atat de mari? Categoric ca nu.

O dieta sanatoasa, echilibrata, saraca in grasimi, dar bogata in surse de proteine de inalta calitate si fibre ne poate tine la adapost de astfel de probleme. Poate fi dificila si frustranta o intoarcere la 180 de grade dintr-o data, dar nimeni nu pretinde acest lucru. Schimbarile pot fi facute si treptat, gradual. Sa zicem ca o persoana consuma zilnic carne, adica sapte zile din sapte pe saptamana. Un prim pas ar fi inlocuirea carnii cu peste, de doua ori pe saptamana. O specie de peste care este o sursa buna de acizi grasi Omega-3, sanatosi pentru inima, este tonul. Cu aproape nicio grasime, cu proteine de inalta calitate si aminoacizi esentiali cresterii si intretinerii tesutului muscular, tonul este o optiune perfecta. Iar atunci cand este combinat cu leguminoase, pseudocereale precum quinoa, orez salbatic, nerafinat, sau paste fainoase, nu doar ca este gustos, dar si satios.

Fie ca esti deja la dieta sau intentionezi sa iti schimbi radical stilul alimentar, ai la dispozitie variante care corespund si celor mai pretentioase gusturi, dar care totodata reprezinta si optiuni sanatoase. Eva Salata de Ton cu Quinoa rosie, Eva Salata de Ton cu Orez salbatic, Eva Salata de Ton cu Cous Cous sau Eva Salata de Ton Dalmata sunt preparate meditaraneene gustoase, sanatoase si naturale, obtinute din cele mai bune parti ale pestelui, bogate in proteine valoroase, aminoacizi si minerale esentiale. Nu ai niciun motiv sa te plangi si sa te scuzi ca a manca sanatos este scump sau necesita timp pentru a prepara felurile de mancare. Mai simplu decat sa deschizi o cutie, sa o rastorni in farfurie si sa te bucuri de o masa pe placul... inimii nu exista.

Iti propunem sa incerci Eva Salata de Ton Dalmata , o combinatie fabuloasa de bucati de ton de cea mai buna calitate, bogat in acizi grasi Omega-3, boabe de fasole alba si rosie bogate in fibre, morcovi si felii de masline verzi, totul atins magic de mirodeniile specifice bucatariei Dalmate si de un strop de lamaie. Vei descoperi ca a manca sanatos este chiar delicios.



piatraonline.ro

Recomandari din Ghid de Shopping