Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

- Platforma le recomandă utilizatorilor plata cu cardul și alegerea opțiunii “Livrare non-contact” pentru a limita contactul direct între persoane


- Compania anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, în contextul generat de răspândirea virusului COVID-19

Plaforma românească de food delivery EuCeMananc anunță introducerea unei opțiuni care să limiteze interacțiunea dintre clienții care comandă online și curierii care livrează mâncarea, ca măsură de prevenire a răspândirii virusului COVID-19.

Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.

Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.
 
În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni.

Câteva dintre măsurile adoptate de EuCeMananc ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19:
✔ Încurajăm plata cu cardul și luăm în calcul posibilitatea eliminării plății cu numerar pentru o perioadă, dacă va fi necesar
✔ Transmitem recomandări suplimentare de igienizare și dezinfectare a genților către colaboratorii curieri
✔ Am luat măsuri de informare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție
✔ Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată)
✔ În sediile EuCeMananc există geluri dezinfectante și măști de protecție.

“Siguranța clienților noștri se află pe primul loc și încercăm să limităm pe cât posibil orice interacțiune care ar putea favoriza răspândirea virusului. Oamenii au nevoie de mâncare în continuare, e o nevoie de bază, iar noi ne straduim să găsim soluțiile potrivite pentru ca mâncarea să ajungă la ei în condiții optime de igienă și siguranță”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.

EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicație și își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi și să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate

EuCeMananc este singura platforma românească de food ordering care concurează cu marii jucători internaționali în încercarea de a oferi clienților cele mai bune servicii, într-o piață în continuă expansiune. În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG, care este pionier în ecommerce pe piața românească, în acționariatul companiei. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi. În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 7 ani. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro.



neer.ro

Recomandari din Ghid de Shopping