Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

Prezentă la toate cele patru turnee de Grand Slam, Lavazza, cea mai cunoscută marcă de cafea din Italia și al șaselea cel mai mare producător de cafea din lume, este partenerul oficial al Roland-Garros, turneu care se desfășoară în această perioadă la Paris. Cu peste 400.000 de cești de cafea servite de-a lungul celor 2 săptămâni de turneu, Lavazza va încânta, pentru al doilea an consecutiv, papilele gustative ale iubitorilor de cafea și de tenis care vor fi prezenți pe Stadionul Porte d'Auteuil.

În 2015, atunci când au semnat parteneriatul, atât Lavazza, cât și Federația Franceză de Tenis și-au exprimat dorința ca acesta să fie unul de durată. Giuseppe Lavazza, Vicepreședintele Grupului Lavazza, a declarat: „Avem multe valori în comun cu tenisul: valori precum excelența, inovația, distracția și, bineînțeles, pasiunea. Acest acord face parte din strategia internațională Lavazza și subliniază, încă o data, faptul că Franța este o piață cheie pentru noi. În 1982, Franța a marcat primul pas către expansiunea noastră mondială, iar astăzi, ea este a doua piața ca importanță pentru noi, după Italia.”

Serviciul câștigător la stadioane

În calitate de furnizor oficial, cafeaua Lavazza va fi prezentă în salonul VIP, aflat în inima Roland-Garros: o cafenea-restaurant pentru clienții, partenerii și prietenii brandului. Două cafenele vor fi deschise vizitatorilor turneului, permițându-le acestora să savureze o pauză de cafea în orice moment al zilei: Place des Mousquetaires și Café des Jardins. Și, de asemenea, între orele 14.00 și 16.00, la Club des Loges, este perioada happy hour pentru iubitorii de cafea.

În locurile unde se va servi cafeaua Lavazza, iubitorii de cafea vor putea savura patru noi rețete de cafea, precum și specialități de cafea create pentru gastronomi.

În plus, peste 400 de automate de cafea vor fi instalate pe aleile dintre stadioane și 80 de baristas au fost special instruiți pentru a le putea oferi vizitatorilor cele mai bune amestecuri de cafea Lavazza.

#RG2016: Tiebreak pe internet

Roland-Garros 2016 este mai conectat la lumea digitală ca niciodată. Pentru această ediție, Lavazza a creat un website special www.lavazza.fr/slowismore, care va fi activ pe durata competiției și care va include un joc online, o cabină foto care realizează gif-uri și o competiție de fotografie pentru persoanele aflate în Franța. Ambasadorii Lavazza din sfera digitală vor fi deosebit de activi pe rețele sociale în aceste 2 săptămâni.

Un pop-up store parizian pentru fanii tenisului pe zgură

Pentru a oferi o experiență în timp real a Roland-Garros-ului alături de o ceașcă de cafea delicioasă, Lavazza a instalat un magazin temporar cu suprafața de 35 m2 în inima centrului comercial Beaugrenelle din Paris. Timp de trei săptămâni, vizitatorii vor putea simți suspansul meciurilor într-o atmosferă destinsă, mulțumită ecranelor mari și a canapelelor confortabile instalate în zona dedicată evenimentului.

Vizitatorii centrului vor putea savura o varietate de rețete pe bază de cafea și vor putea descoperi secretele gustului unei cafele bune. De asemenea, Lavazza va oferi un număr de cești de cafea Lavazza/Roland Garros de colecție, în ediție limitată.
 
Rețele de distribuție Lavazza (din HoReCa și retail), implicate în turneu

Aproape 200 de supermarketuri poartă deja culorile Lavazza și Roland-Garros încă din aprilie. Supermarketurile și hypermaketurile includ colțuri speciale și aranjamente in-store speciale. De asemenea, sunt planificate activități de divertisment precum apeluri video sau cadouri pentru clienți. Mai mult, consumatorii vor avea șansa de a câștiga un weekend VIP la Porte d'Auteuil Stadium.

Despre Lavazza
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Acum considerat al şaselea cel mai important prăjitor de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 55% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 1,4 miliarde de euro (estimat pentru 2015). Lavazza a inventat conceptul de blenging – cu alte cuvinte, arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite – încă din primii săi ani de activitate, iar aceasta continua să fie o trăsătură caracteristică celor mai multe dintre produsele sale. Compania are, de asemenea, 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum. Lavazza a reuşit să se facă cunoscută şi prin parteneriatele importante ce au susţinut impecabil strategia sa de dezvoltare internaţională, cum ar fi apropierea sa de lumea sportului prin parteneriatele cu turneele de tenis de Grand Şlem, dar şi proiectele sale din lumea artistică şi culturală realizate împreună cu muzee prestigioase precum Muzeul Guggenheim din New York şi Musei Civici Veneziani din Veneţia.

 

 



food-mall.ro

Recomandari din Ghid de Shopping