La cumpărături de minim 300 de lei, iubitorii de fashion pot câștiga săptămânal vouchere de cumpărături de 500 de lei și un Mini One;
Campania “Time to Win” se desfășoară până pe 19 iunie 2016;

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion, lansează „Time to Win”, o nouă campanie prin care le oferă clienților săi șansa de a câștiga premii atractive. Astfel, clienții care comandă produse din e-shopul Fashion Days de cel puțin 300 de lei pot câștiga săptămânal, prin tragere la sorți, vouchere de cumpărături în valoare de 500 de lei și intră în cursa pentru marele premiu, un automobil Mini One. Campania „Time to Win” se derulează până pe 19 iunie 2016.

„Time to Win” continuă povestea campaniei „Time to Change”, începută de Fashion Days în primăvară. Campania „Time to Change” încurajează clienții să experimenteze vestimentar și să adopte noi stiluri, oferindu-le drept inspirație TREND REPORT SS16, un ghid creat de stiliștii Fashion Days pentru sezonul primăvară-vară 2016.

„Am gândit de la început această campanie în mai multe etape, pornind de la un concept care este chiar coloana vertebrală a Fashion Days: schimbarea. După inspirația de stil de la începutul primăverii, acum ne dorim să ne răsplătim clienții. Premiile săptămânale îi vor ajuta să își completeze garderoba și să intre în cursa pentru un Mini”, spune Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Fashion Days.

Tragerea la sorți pentru marele premiu va avea loc după încheierea campaniei, de pe  19 Iunie, iar rezultatele vor fi anunțate pe pagina dedicată concursului TIME TO WIN A MINI de pe Fashion Days. Regulamentul concursului poate fi accesat aici

 

 



familio.ro

Recomandari din Ghid de Shopping