Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

Românii călătoresc pe tot parcursul anului, dar ce au ales și când anume în primele 6 luni ale acestui an?

Tripsta a pregătit o analiză care se uită la alegerile lor și la obiceiurile de rezervare pentru a vedea ce destinații i-au convins și când, precum și sumele pe care le-au cheltuit.

Destinațiile europene: principalele alegeri ale românilor pentru prima jumătate de an; rezervările de pe mobil au crescut comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Pentru primele 5 poziții în topul preferințelor lor pentru destinații internaționale, românii au ales în această primă jumătate de an Atena ca primă opțiune, urmată de Londra, Roma, Amsterdam și Istanbul. În același timp, destinațiile domestice către care au călătorit cel mai des au fost București, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea și Suceava (Salcea).
 
În ce privește alegerile făcute de utilizatorii reprezentativi pentru anumite generații, există un mix între destinații domestice și internaționale, Bucureștiul fiind alegerea numărul 1 atât pentru Generația Y cât și pentru cei peste 65 de ani, diferențele apărând în ce privește alegerile pentru următoarele destinații din top. Generația Y a ales Londra, Amsterdam, Roma, Atena și Berlin pentru următoarele locuri, în timp ce călătorii cu peste 65 de ani au ales pentru locurile 2-5 ale destinațiilor lor de călătorie Atena, Roma, Iași și Berlin.

În ce privește destinațiile cele mai rezervate în lunile analizate, Roma este destinația preferată în lunile martie, aprilie și mai, Istanbul alegerea pentru ianuarie și iunie și Londra destinația lunii februarie.

Bărbații au fost în continuare responsabili pentru majoritatea rezervărilor realizate în aceste 6 luni, reprezentând 59.9% din totalul rezervărilor, în timp ce femeile au finalizat dar 40.1% din ele.

Urmând tendința observată de anul trecut, procentajul rezervărilor realizate de pe dispozitive mobile în perioada analizată a crescut cu 25%, ajungând să reprezinte 20.5% din totalul rezervărilor, comparativ cu primele 6 luni din 2015 când reprezentau doar 16% din total.

Liniile aeriere low cost – cele mai căutate; în același timp, cea mai scumpă rezervare din prima jumătate a lui 2016 a costat jumătate din valoarea celei achiziționate în aceeași perioadă anul trecut.

În timp ce Tarom a fost cea mai folosită linie aeriană pentru rezervările făcute de către români în perioada dintre ianuarie-iunie 2016, liniile aeriene low cost au ocupat următoarele 4 locuri, românii alegând Ryanair, Blue Air, Wizzair and Air Berlin pentru călătoriile lor.

Românii și-au planificat călătoriile cu ceva timp în avans, timpul mediu dintre rezervare și călătorie fiind de 36 de zile – iar luna ianuarie a fost cea în care s-au realizat cele mai multe rezervări, la polul opus, cu cele mai puține rezervări aflându-se luna iunie.

În ce privește sumele cheltuite pe călătorii, costul mediu al rezervărilor a fost de 181 Euro, cea mai ieftină a costat 12.99 Euro (pentru o călătorie la Milano) iar cea mai scumpă călătorie rezervată de români în prima jumătate a acestui an a fost în valoare de 2.416,86 Euro pentru o călătorie la Palanga -  aproape jumătate din valoarea celei mai scumpe rezervări făcute de un român în aceeași perioadă în 2015, în valoare de  4.123 Euro și care a fost chletuită pentru o călătorie la Kinshasa, Congo.

Despre tripsta
În 2005, doi antreprenori talentați au lansat în Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinți ale turismului international, un start-up numit initial travelplanet24. În prezent, agenția de turism online tripsta este unul dintre cei mai mari și mai recunoscuți lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre - tripsta, airtickets și travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turiști loiali din 45 de piețe internaționale pe care compania operează în prezent.

Cu birouri în Atenva, București și Istanbul, echipa noastră de peste 260 de genii turistice pasionate se asigură că ajungeți la destinație la cel mai mici prețuri garantate și cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervări procesează peste două milioane de cereri de călătorie pe minut pentru a se asigura că turiștii primesc seturi complete de opțiuni și prețuri pentru călătorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili să facem asta pentru că strângem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) în date privind rezervările în fiecare zi și le utilizăm pentru a vă face experiența de căutare mai ușoară și intuitive, indiferent de dispozitivul pe care îl folosiți. La aceasta se adaugă serviciul multi-lingv de talie mondială dedicate pasagerilor și știm deja că veți face din următoarea experiență de booking  o experiență extraordinară.




footshop.ro

Recomandari din Ghid de Shopping