Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko meimei.ro Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

Spirale ale timpului, benzi desenate care prind viață, artificii și explozii de culori, senzații nemaiîntâlnite, un roller coaster de experiențe. Așa arată vara cu Mirinda.



Sub sloganul „Zăpăcește-ți simțurile”, Mirinda lansează un nou gust de portocale - mai bun, mai intens, mai efervescent în spirit. Printr-un gust răcoritor ce stimulează toate simțurile, Mirinda propune fanilor să iasă din rutina zilnică printr-o experiență senzorială completă și să îndrăznească mai mult. Cu un boost de energie și voie bună, noua savoare oferă tuturor ocazia de a experimenta și de a condimenta cotidianul cu momente spontane și amuzante. 

Campania „Zăpăcește-ți simțurile” stă la baza unei noi repoziționări a brandului, menită să ofere consumatorilor noi moduri de a interacționa cu acesta. Mai mult decât atât, pentru a susține noua campanie, gama Mirinda beneficiază de un ambalaj nou, pentru toate cele patru sortimente binecunoscute și apreciate de fanii brandului: portocale, struguri, pere și lămâie.

“Anul acesta, ne pregătim să ne zăpăcim simțurile cu noua Mirinda. Avem alături de noi trei ambasadori: Andrei Șelaru, Nicole Cherry și Vlad Munteanu, care ne vor ajuta să ne activăm toate cele cinci simțuri și să-l găsim pe al șaselea – simțul Mirinda – acea experiență singulară ce încorporează toate cele cinci simțuri”, a declarat Cristina Radu, Group Brand Manager Carbonated Soft & Energy Drinks, PepsiCo România.

Surprizele pregătite de Mirinda vor fi dezvăluite fanilor care umăresc pagina de Facebook Mirinda România, unde vor avea loc o serie de activări dedicate acestora, pe tot parcursul verii. De asemenea, se pregătesc surprize și pe paginile ambasadorilor campaniei “Zăpăcește-ți simțurile”: Andrei Selaru, Nicole Cherry și Vlad Munteanu.

Despre PepsiCo

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat peste 63 miliarde dolari venit net în 2015 adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker și Tropicana. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, printre care 22 de branduri ce generează fiecare peste 1 miliard de dolari în vânzări anuale de retail.

În centrul filosofiei PepsiCo este Performanța cu Scop - angajamentul nostru de a oferi performanțe financiare la cel mai înalt nivel, creând în același timp o creștere durabilă a valorii acțiunilor. În practică, Performanță cu Scop înseamnă furnizarea unei game largi de produse alimentare și băuturi, de la gustări la alimente sănătoase; găsirea unor modalități inovatoare de a minimiza impactul nostru asupra mediului și de a reduce costurile operaționale; oferirea unor locuri de muncă sigure pentru angajații noștri la nivel global; și respectarea, sprijinirea și realizarea de investiții în comunitățile locale în care ne desfășurăm activitatea. Pentru mai multe informații, vizitați www.pepsico.com.



jojofashion.ro

Recomandari din Ghid de Shopping