PayPoint România, principalul operator de plăţi în numerar şi încărcare electronică prin puncte de retail anunţă semnarea parteneriatului cu Carrefour România. Ca urmare a semnării acestui acord de colaborare, clienţii magazinelor Carrefour beneficiază acum şi de avantajele sistemului PayPoint. Aceștia îşi pot plăti simplu şi rapid facturile de utilităţi, facturile emise de operatorii de telefonie, cablu şi internet, asigurările, ratele.


Plăţile se efectuează printr-o metodă modernă, sigură şi facilă, terminalele PayPoint fiind disponibile în toate formatele de magazine Carrefour prezente pe întreg teritoriul României: în cele 29 de hipermarket-uri Carrefour, în cele peste 100 de supermarket-uri Carrefour Market și în 11 magazine de proximitate Carrefour Express.

Pentru a efectua o tranzacţie, consumatorul trebuie doar să se prezinte cu factura în cel mai apropiat magazin Carrefour, la punctul cu semnalizare PayPoint și să comunice vânzătorului ce tip de plată doreşte să efectueze. După procesarea tranzacției pe terminalul PayPoint, acesta va încasa banii în numerar şi îi va oferi un bon cu toate detaliile tranzacţiei (data, locația, furnizorul etc.). Consumatorul nu plăteşte niciun comision pentru tranzacţie şi nici nu este nevoit să efectueze cumpărături în magazin pentru a avea acces la sistemul PayPoint.  

„Parteneriatul semnat cu Carrefour ne consolidează poziţia în segmentul de retail modern şi ne aduce mai aproape de numeroşii consumatori care intră în magazinele Carrefour. Fie că vor merge la supermarket pentru cumpărăturile zilnice sau la hipermarket pentru aprovizionarea săptămânală, consumatorii beneficiază şi de serviciile noastre de plăți, care le vor ușura viața. Suntem mândri de această colaborare, deoarece aducem serviciile PayPoint într-o reţea națională importantă, cu vechime şi credibilitate pe piaţa din România. Avem certitudinea că avantajele sistemului nostru se vor bucura de apreciere şi din partea clienţilor Carrefour, pentru care un singur drum la magazin le va permite să rezolve şi problema facturilor sau a altor tipuri de plăți disponibile pe terminalul nostru,” a declarat Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint România.

„Colaborarea cu PayPoint România este una importantă pentru compania Carrefour, în contextul în care primordial pentru noi este să venim tot timpul în întâmpinarea nevoilor clienților noştri, nevoi ce sunt într-o continuă schimbare. Prin semnarea acestui acord cu PayPoint, ne dorim o colaborare fructuoasă, cu un partener ce dorește constant să ofere servicii inovatoare clienților săi. În același timp, avem încrederea că și clienții noștri vor înțelege avantajele implementării acestui sistem de plăți în toate magazinele Carrefour din țară,” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing şi PR Carrefour România.

Despre PayPoint România
În România, PayPoint şi-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 şi şi-a extins portofoliul de clienţi prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
În prezent, reţeaua punctelor de plată PayPoint numără peste 9.450 de terminale iar compania are încheiate contracte cu 106 clienţi importanţi din domenii precum: telecomunicaţii, utilităţi, servicii financiare, securitate, plăți în numerar pentru servicii online, transfer de bani, transport şi nu numai.

Despre Carrefour
Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa. De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.
În România, Grupul Carrefour număra 189 de magazine dintre care 29 hipermarketuri 'Carrefour', 106 supermarketuri 'Market', 43 magazine de proximitate 'Express', 10 magazine de proximitate 'Contact' și un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro

 

 

 



farmec.ro - Livrăm frumusețe!

Recomandari din Ghid de Shopping