Cele mai bune oferte online: reduceri la magazinele tale preferate!

Answear Atmosphere dEpurtat DyFashion Foggi HaineDelight Manzara Maroko Modlet Neer reverse StarShinerS WildFashion Zapatos Zonia

Noul DERO 2in1 lichid iti aduce de doua ori mai multe zambete

Meriți să te bucuri de lucrurile mici. De zilele însorite de vară, de apa mării, de drumețiile pe munte, de parfumul hainelor proaspete pe care le îmbraci, de un buchet de flori deosebite. Profită de fiecare moment să aduci mai multe zâmbete persoanelor dragi. De sărbătoarea Sfintei Maria fă un cadou special și continuă să faci gesturi frumoase toată săptămâna!

Gandeste creativ, simte original, fii diferit! Fii 7Up!

Vara aceasta, 7Up sărbătorește fiecare individ original printr-o ediție limitată de colecție, formată din 6 doze cu modele diferite, care ilustrează energia și efervescența fiecărei perioade marcante din istoria brandului. Același gust inconfundabil. Aceeași atitudine și același spirit neconvențional, care provoacă oamenii să caute extraordinarul din fiecare lucru banal. Aceeași sete de originalitate și de inovație. 7Up în secolul XXI reprezintă în continuare avangardă a gustului și a spiritului din secolul XX.

Brutariile Paul angajeaza personal pentru noua locatie din ParkLake

Celebrul lanț de brutării Paul caută peste 30 de persoane care să se alăture unei echipe nou formate ce va deservi noua locație din centrul comercial ParkLake. Cei interesați să ocupe un post în cadrul brutăriei Paul, într-o atmosferă renumită pentru eleganță și pentru calitatea produselor servite zi de zi, pot opta pentru posturile de casier sau lucrător în bucătărie.

Lidl Romania se alatura misiunii Leului Curajos printr-o donatie de 100.000 de euro catre Little People

Programul „Nu mi-e frică”, prin care Asociația Little People oferă intervenții specializate de suport psihosocial pentru 2.000 de copii cu afecțiuni oncologice, beneficiază, de la începutul acestui an, de susținerea Lidl România. Astfel, compania a donat 100.000 de euro pentru realizarea unui număr de 2.000 de kit-uri terapeutice „Leul Curajos”. Începând din septembrie 2016 și în 2017, acestea vor fi oferite gratuit fiecărui copil și adolescent internat în centrele oncopediatrice din țară cu care organizația colaborează.

KFC si Pizza Hut angajeaza peste 70 de persoane pentru noile restaurante din ParkLake

Lanțurile de restaurante KFC și Pizza Hut au disponibile peste 70 de posturi în noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie, odată cu inaugurarea centrului comercial ParkLake din sectorul 3 al Bucureștiului. Cei interesați de un loc de muncă la KFC pot opta pentru posturile de casier sau bucătar, iar cei care doresc un loc de muncă în cadrul Pizza Hut, pot alege fie posturi de ospătar, fie joburi în bucătărie.

Fashion Days da startul inspiratiei la Summer Well

Fashion Days aduce cele mai trendy accesorii de festival la Summer Well.

Fashion Days, destinația numărul 1 de fashion, este partener Summer Well, festival care se va desfășura în perioada 13 – 14 august, la Domeniul Știrbey. 

Oraselul Copiilor isi muta sediul la Baby Boom Show

La inceput de septembrie are loc Baby Boom Show - cel mai mare targ pentru mamici si copii cu varste cuprinse intre 0 si 7 ani. Astfel, in perioada 1 - 4 septembrie la ROMEXPO sunt asteptati peste 10.000 de vizitatori, in cadrul unui eveniment unic pe piata de profil.

P&G si Carrefour Romania le invita pe mamele sportivilor sa isi impartaseasca secretele legate de cresterea unor viitori campioni

La începutul lunii august, P&G, inițiatorul campaniei Mulțumesc, mamă!, alături de Carrefour România și Carmen Brumă au facilitat o discuție despre provocările cărora mamele le fac față, cu nemărginită dragoste și putere, în cursa de zi cu zi a creșterii unui viitor campion. La evenimentul găzduit de Carrefour Băneasa au putut asista şi clienţii magazinului, într-o experienţă de shopping inedită.

Gasca Lipton Ice Tea a dat #verdelamuzica la Tomorrowland. Afla cum s-au distrat!

Lipton Ice Tea a dat verde la muzică vara aceasta, oferind fanilor brandului oportunitatea de a ajunge la cel mai apreciat festival de muzică electronică din Europa - Tomorrowland. 12 români, care au răspuns provocărilor lansate de Lipton, au trăit alături de endorserii campaniei experiența unică a celei de-a 12-a ediții a festivalului Tomorrowland din Boom, Belgia.

KFC continua campania "Bucket de bine", sustinand doua case din cadrul SOS Satele Copiilor Romania

Prin campania „Bucket de bine”, KFC a donat în prima jumătate a acestui an peste 27.500 euro către organizația SOS Satele Copiilor România. Partneneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat în luna august a anului 2014, iar din luna martie 2015, lanțul de restaurante a  început susținerea unei familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activităților de zi cu zi, urmând ca apoi, datorită rezultatelor obținute, KFC să sponsorizeze două case din satul SOS.

Cosmetic Plant incepe livrarile catre hipermarketurile Carrefour

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de produse cosmetice, îşi extinde prezenţa pe rafturile marilor lanţuri de retail de bunuri de larg consum şi anunţă startul livrărilor către hipermarketurile Carrefour din întreaga ţară.