- Este a 6-a ediție a programului Noul Ceas, echivalentul Rabla în orologerie


- 10 branduri de ceasuri incluse în programul Noul Ceas 2020
- Românii aruncă la gunoi, în medie, o dată la doi ani, un ceas pe care nu îl mai poartă

WatchShop.ro dă startul celei de-a 6-a ediții a programului Noul Ceas și estimează că va vinde ceasuri de peste 100.000 de lei în campania din acest an. Programul Noul Ceas 2020 se derulează în perioada februarie-octombrie, în limita stocului disponibil,  și are în target clienții pasionați de ceasuri care dețin modele pe care nu le mai poartă și pe care WatchShop.ro le colectează spre a fi reciclate ulterior.

Clienții participanți în campanie primesc un discount de 200 de lei la achiziția unui model nou. Valoarea medie a unui ceas nou vândut în program este de 700 lei. Peste 10 branduri, inclusiv dintre cele aduse în exclusivitate de WatchShop.ro în România, precum Accurist, Sekonda, Ingersoll fac parte din oferta actualei ediții.

„Ideea de la care a pornit programul Noul Ceas este legată de dorința de a recicla o parte dintre componentele ceasurilor uitate în sertar și care pot fi nocive pentru mediu, dacă sunt pur și simplu aruncate.

Discutând cu clienții noștri, am înțeles că majoritatea are cel puțin 1 sau 2 ceasuri pe care nu le poartă din motive varii: nu mai sunt la modă, nu se mai potrivesc stilului de viață, le-au primit cadou și nu le-au purtat niciodată. După o perioadă în care aceste modele sunt păstrate acasă, cei mai mulți aleg să le arunce”, spune Dragoș Diaconu, CEO WatchShop.ro, cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România.

WatchShop.ro se așteaptă să colecteze peste 150 de ceasuri de mână vechi în programul Noul Ceas 2020, echivalentul programului Rabla în orologerie. Ediția din acest an va fi cea mai mare de până acum. În edițiile anterioare, WatchShop.ro a colectat și reciclat peste 350 ceasuri de mână. Produsele vechi strânse în campanie sunt reciclate de Indeco și Recobat, parteneri în acest program.

Potrivit estimărilor WatchShop.ro, românii aruncă, în medie, 1 ceas la doi ani, după ce, în prealabil, îl păstrează într-un sertar, unde bateria se scurge eliberând metale grele în atmosferă și în canalizare. Cele mai multe pot fi recuperate, iar componentele lor nocive pentru mediu pot fi reciclate.

Ceasul vedetă

Cel mai cumpărat produs de către clienții WatchShop.ro care au participat până acum în acest program a fost Ceas Sekonda CLASSIC 1649 Dual Time, ceas bărbătesc, la prețul mediu de 495 de lei.

În medie, la nivel general și pe parcursul întregului an, un client WatchShop.ro va cumpăra în 2020 produse de peste 500 de lei per comandă, iar 1 din 10 ceasuri vândute va fi de la brandurile exclusive: Ingersoll, Accurist, Sekonda și William S, cărora li se vor alătura și alte branduri importante pe parcursul anului.

Clienții WatchShop.ro pot face achiziții direct din site, dar și de la showroom-ul din Banu Manta nr. 60 și magazinul offline din AFI Cotroceni, ambele din București, cât și de la rețeaua de parteneri din țară.

Despre WatchShop.ro

WatchShop.ro este cel mai mare magazin online de ceasuri originale din România. În procesul de achiziție, clienții au acces la informație completă și relevantă, la care se adaugă aspectele tehnice și tehnologice care au legătură cu modelele de ceasuri căutate. WatchShop.ro are un portofoliu de aproximativ 16.000 de modele disponibile, de la peste 100 de branduri renumite la nivel mondial, unele dintre ele importate în exclusivitate. WatchShop.ro oferă și service în garanție, dar și servicii post-garanție, iar perioada de retur a produselor este de 365 de zile de la achiziție, cea mai extinsă de pe piață. WatchShop.ro are și prezență offline, prin două magazine fizice în București - unul în AFI Cotroceni (la etajul unu, la scările rulante de la patinoar) și unul în Banu Manta nr. 60 – și prin rețeaua de comercianți parteneri care vând brandurile distribuite de WatchShop.ro exclusiv în România.



melimeloparis.ro

Recomandari din Ghid de Shopping